About وب مهر

Wiki Article

اینک در آستانه روز جهانی قدس، حزب اعتماد ملی ضمن گرامی‌داشتن یاد امام راحل(ره) و این روز بزرگ توجه ملت بزرگوار و رشید ایران را به نکات ذیل جلب می‌کند:

رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) سی سال پیش در روز ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هم‌زمان با شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان در پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کرد و عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ به منظور حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فرا خواند.

هاشمي رفسنجاني اصل ولايت فقيه را محور جمهوري اسلامي خواند و گفت: اگر ولايت و جايگاه رهبري آسيب ببيند نمي‌توان آينده خوبي براي كشور متصور بود.

از زمان تاسیس نهاد دانشگاه در ایران طی بیش از هفت دهه گذشته این اولین بار نیست که مستبدان و کودتاگران علیه مبارزات حق طلبانه برآمده از این نهاد صف‌آرایی میکنند و البته آخرین آن نیز هم نخواهد بود اما چه بسیار مستبدانی که آمده و رفته‌اند اما مدال شرف و عزت همواره بر سینه دانشجویان آزادی خواه ‌ و دموکراسیخواه جای داشته است....

پدر ارجمند ما و فرزند خدوم و فداکار نهضت و ملت "هاشمی رفسنجانی" کسی است که به دلیل نقش بی بدیل و ماندگار خویش در همه عرصه های انقلاب در بیش از نیم قرن اخیر، بیشترین سهم را از این حملات و اقدامات مخالف با شرع و قانون و اخلاق داشته است.

این روزها شاهدیم كه صداوسیما و برخی رسانه‌های جریان حاكم اقدام به انتشار مطالبی می‌نمایند كه تا قبل از اثبات صحت و سقم آنان، در حكم اكاذیب بوده و منتشر كننده آن، دست‌كم، ناشر اكاذیب و معاون در افترا، به جهت انتشار غیرقانونی آن‌ها خواهد بود.

وی در تبیین دستاوردهای انتخابات دهم گفت: در این انتخابات توانستیم چهره جدیدی را از مردم خوزستان به نمایش بگذاریم و ثابت کردیم که خوزستانی ها علاوه بر اینکه مرد جنگ هستند، مرد سیاست و اداره مملکت نیز می باشند.

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت عبدالعزیزحکیم

من تاکید می کنم در حال حاظر مدیر عامل بهشت زهرا نیستم، اما عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم >محمود رضاییان �اد شدند که توسط خانواده های شان به خاک سپرده می شدند.»

اگر این اتفاق بیفتد به نظر شما هاشمی بین دو گزینه انفعال و تقابل، کدام گزینه را انتخاب می کند؟

این‌گونه اعمال بر اساس قوانین جاری كشور جرم محسوب می‌گردد. مطالبی كه در این ایام بدون طرح و اثبات نزد مراجع قضایی تحت عنوان اقاریر و اعتراف ایراد می‌گردد و به بهانه‌های مختلف به نمایش درمی‌آید. به دستاویزی غیرقانونی برای هتك حرمت مكرر از سوی عده‌ای مشخص بدل گشته است.

هاشمی حتی زمانی که زیر حجم سنگین ترین حملات طرفداران مسعود رجوی قرارگرفت، حاضر نشد واکنش نشان دهد.

To incorporate new subsections, come across and click the kind of articles you ought to increase in the options listing on the right side from the web page (present me).

شبکه های اجتماعی و فعال بودن در آن ها بسیار میتواند در سئو سایت شما موثر باشد و کاربر بیشتری را جذب کند. از جمله شبکه های اجتماعی که دارای اعتبار بالایی نزد گوگل هستند شامل فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و غیره میباشند.

Report this wiki page